Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Repor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HitMe" data-source="post: 5167" data-attributes="member: 13245"><p>Kör du i mössa får du givetvis skylla dig själv. Även om du inte tycker att det du har innaför pannbenet är värt att satsa hjälmpengar på så borde du åtminstånde skaffa en hjälm för av "glasögonsjäl". Inte bara slipper du då imma orsakat av pannsvett utan glasögonen sitter också kvar då du kraschar och du får mindre problem med snö. </p><p></p><p>Vidare håller jag med talaren ovan om att man bör tänkt på vad extraglas kostar innan man väljer glasögonmodell. Själv kör jag Scott Pro Downhill och har då tillgång till billiga enkelglas i alla upptänkliga färger.</p><p></p><p>HWC HitMe</p><p></p><p>Mannen, Myten, Materialaren</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HitMe, post: 5167, member: 13245"] Kör du i mössa får du givetvis skylla dig själv. Även om du inte tycker att det du har innaför pannbenet är värt att satsa hjälmpengar på så borde du åtminstånde skaffa en hjälm för av "glasögonsjäl". Inte bara slipper du då imma orsakat av pannsvett utan glasögonen sitter också kvar då du kraschar och du får mindre problem med snö. Vidare håller jag med talaren ovan om att man bör tänkt på vad extraglas kostar innan man väljer glasögonmodell. Själv kör jag Scott Pro Downhill och har då tillgång till billiga enkelglas i alla upptänkliga färger. HWC HitMe Mannen, Myten, Materialaren [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Repor
Tillbaka
Topp