Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Republic Ocho 96 - nya svenska skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 836900" data-attributes="member: 12152"><p>Aha, ok, ursäkta då. Det lät precis som ett "Jag vill bara tala om att vi finns och starta en diskussion genom en allmängiltig fråga"-inlägg. Något som jag iofs tycker är ok, eftersom man ofta får info om kommande prylar den vägen. Om än ej denna gång. </p><p></p><p>Om dom har kommit så långt att dom har fått ut ett antal skidor i butik borde dom ju ha en hemsida tycker man ju. Du skulle ha tagit lite spy-photos och lagt ut här. Orutin! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p>Det är väl antingen en garageproduktion ala Skadi eller en dekal-brandad Palè/Tjeck-skida i stil med Goodha antar jag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 836900, member: 12152"] Aha, ok, ursäkta då. Det lät precis som ett "Jag vill bara tala om att vi finns och starta en diskussion genom en allmängiltig fråga"-inlägg. Något som jag iofs tycker är ok, eftersom man ofta får info om kommande prylar den vägen. Om än ej denna gång. Om dom har kommit så långt att dom har fått ut ett antal skidor i butik borde dom ju ha en hemsida tycker man ju. Du skulle ha tagit lite spy-photos och lagt ut här. Orutin! :) Det är väl antingen en garageproduktion ala Skadi eller en dekal-brandad Palè/Tjeck-skida i stil med Goodha antar jag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Republic Ocho 96 - nya svenska skidor
Tillbaka
Topp