Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Res alternativ
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anders_Lindgren" data-source="post: 55299" data-attributes="member: 14192"><p>Tjena! Att åka med UCPA är ingen dum ide, har åkt med ucpa 2 gånger och det var helt ok. Det var riktigt bra offpist åkning i Val Thorens. Guiden hittade puder 1 vecka efter senaste snöfallet.Vi fick åka branta korridorer och branta bergssidor helt ok. VI hade tur med gruppen som var mycket jämn och hög åknivå. Har man otur kan det bli tvärtom.Har även varit i Les Dux Alps med utflykt till La Grave med ucpa men jag skulle rekomendera Val Thorans. Mvh Anders</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anders_Lindgren, post: 55299, member: 14192"] Tjena! Att åka med UCPA är ingen dum ide, har åkt med ucpa 2 gånger och det var helt ok. Det var riktigt bra offpist åkning i Val Thorens. Guiden hittade puder 1 vecka efter senaste snöfallet.Vi fick åka branta korridorer och branta bergssidor helt ok. VI hade tur med gruppen som var mycket jämn och hög åknivå. Har man otur kan det bli tvärtom.Har även varit i Les Dux Alps med utflykt till La Grave med ucpa men jag skulle rekomendera Val Thorans. Mvh Anders [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Res alternativ
Tillbaka
Topp