Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Resa Hersonissos (krök)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bridgerider666" data-source="post: 878573" data-attributes="member: 118091"><p>Halloj ärade medlemmar! </p><p>Jag skulle ännu en gång behöva er hjälp då de flesta av er är världsvana.</p><p>Det är så att jag och 3 av mina närmaste vänner drar till Kreta nu i mitten av juni, rättare sagt så drar vi till partystaden Hersonissos. Jag vet att detta inte har något med skidor och göra men jag vet att många här på fr brukar göra sådana här resor och till och med kanske varit i Hersonissos.</p><p>Min fråga till er är om ni vet några schyssta barer/nattklubbar i staden. Jag vet att det går och googla så jag behöver inte sådana svar utan jag vill veta ställen som NI verkligen gillar/gillade när ni var där nere. Alla svar uppskattas, kanske om det finns några roliga aktiviteter som ni kan tipsa om. </p><p>Som sagt, alla svar uppskattas!</p><p></p><p>Mvh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bridgerider666, post: 878573, member: 118091"] Halloj ärade medlemmar! Jag skulle ännu en gång behöva er hjälp då de flesta av er är världsvana. Det är så att jag och 3 av mina närmaste vänner drar till Kreta nu i mitten av juni, rättare sagt så drar vi till partystaden Hersonissos. Jag vet att detta inte har något med skidor och göra men jag vet att många här på fr brukar göra sådana här resor och till och med kanske varit i Hersonissos. Min fråga till er är om ni vet några schyssta barer/nattklubbar i staden. Jag vet att det går och googla så jag behöver inte sådana svar utan jag vill veta ställen som NI verkligen gillar/gillade när ni var där nere. Alla svar uppskattas, kanske om det finns några roliga aktiviteter som ni kan tipsa om. Som sagt, alla svar uppskattas! Mvh [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Resa Hersonissos (krök)
Tillbaka
Topp