Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Resa inom frankrike, buss eller tåg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="helene-p" data-source="post: 490285" data-attributes="member: 66158"><p>Inte det lättaste alltid!</p><p></p><p>Min erfarenhet är att tåg är klart billigare och roligare, men litet begränsat eftersom de bara går via de större städerna/byarna och det då ändå ofta måste bli buss/taxi på slutet för att komma upp till skidorterna. Kolla www.sncf.fr (typ SJ) för tider och priser. </p><p></p><p>Lättare är det då att ta bussen, jag har ofta bokat via www.altibus.com som åker mellan t ex flygplatserna i Geneve, Grenoble och Lyon samt alla större skidorter. Rätt dyrt men smidigt! </p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="helene-p, post: 490285, member: 66158"] Inte det lättaste alltid! Min erfarenhet är att tåg är klart billigare och roligare, men litet begränsat eftersom de bara går via de större städerna/byarna och det då ändå ofta måste bli buss/taxi på slutet för att komma upp till skidorterna. Kolla www.sncf.fr (typ SJ) för tider och priser. Lättare är det då att ta bussen, jag har ofta bokat via www.altibus.com som åker mellan t ex flygplatserna i Geneve, Grenoble och Lyon samt alla större skidorter. Rätt dyrt men smidigt! Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Resa inom frankrike, buss eller tåg
Tillbaka
Topp