Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Resa med Nortlander, packning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kaskar" data-source="post: 214787" data-attributes="member: 66286"><p>Jag ska till Canezai, Italien. Jag har faktiskt kollat runt lite och anledningen verkar vara att det är begränsat utrymme i baggageutrymmet på flygen och blir det obalans så är det första de slänger av skidor etc. Alltså vill de att man har övrig utrustning i vanliga baggaget så att man har nånting att ha på sig då man hyr...</p><p></p><p>Snubben jag snackade med berättade en historia om hur ett flyg slängt av vartenda jävla skidpaket och lastat sandsäckar för att få balans. Ett helt flygplan passagerare stod utan prylar nere i alperna. Kul! Det verkar även som att resebolaget och flygbolaget är duktiga på att skylla på varandra så att vi passagerare får stå utan ersättning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kaskar, post: 214787, member: 66286"] Jag ska till Canezai, Italien. Jag har faktiskt kollat runt lite och anledningen verkar vara att det är begränsat utrymme i baggageutrymmet på flygen och blir det obalans så är det första de slänger av skidor etc. Alltså vill de att man har övrig utrustning i vanliga baggaget så att man har nånting att ha på sig då man hyr... Snubben jag snackade med berättade en historia om hur ett flyg slängt av vartenda jävla skidpaket och lastat sandsäckar för att få balans. Ett helt flygplan passagerare stod utan prylar nere i alperna. Kul! Det verkar även som att resebolaget och flygbolaget är duktiga på att skylla på varandra så att vi passagerare får stå utan ersättning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Resa med Nortlander, packning
Tillbaka
Topp