Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Resa med Nortlander, packning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Steam" data-source="post: 216931" data-attributes="member: 29018"><p>Hej,</p><p>Det verkar inte vettigt. En skidresearrangör som det första de inte packar med planet är skidor/snowboard. Nu har jag inte rest med Nortlander, men om de gör på det viset kommer de snart inte att ha några resenärer. Det borde inte vara vad man packar i sin snowboardbag som är det intressanta, utan de borde har regler för antal kollin, vikt och storlek på dem, allt annat är egentligen ointressant. Nu har jag inte kollat deras resefakta, men något sådant borde finnas. Under många år hade UCPA en regel som sa att man inte fick ha bindning monterad på brädan, helt absurt när jag ändå hade min bräda nerstoppad i en kalasfin burton bag, som jag fyllde med boots, kläder, hjälm mm, Men regeln var säkert till för om man kom med brädan "under armen" utan någon bag.</p><p></p><p>Trevlig resa,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Steam, post: 216931, member: 29018"] Hej, Det verkar inte vettigt. En skidresearrangör som det första de inte packar med planet är skidor/snowboard. Nu har jag inte rest med Nortlander, men om de gör på det viset kommer de snart inte att ha några resenärer. Det borde inte vara vad man packar i sin snowboardbag som är det intressanta, utan de borde har regler för antal kollin, vikt och storlek på dem, allt annat är egentligen ointressant. Nu har jag inte kollat deras resefakta, men något sådant borde finnas. Under många år hade UCPA en regel som sa att man inte fick ha bindning monterad på brädan, helt absurt när jag ändå hade min bräda nerstoppad i en kalasfin burton bag, som jag fyllde med boots, kläder, hjälm mm, Men regeln var säkert till för om man kom med brädan "under armen" utan någon bag. Trevlig resa, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Resa med Nortlander, packning
Tillbaka
Topp