Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Resa med Swiss
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="IsakLag" data-source="post: 1198116" data-attributes="member: 171288"><p>Hej! Ska vecka 6 dra till Schweiz och åka skidor, och ta med all utrustning från hemmaplan. Kommer använda The douchebag. Så frågan är har ni haft något problem med resa med en skidväska med lite mer än vad som är tillåtet* med Swiss?</p><p></p><p>* Detta är vad Swiss säger är tillåtet,</p><p>1 bag containing one pair of ski OR one snowboard</p><p>1 bag containing one pair of ski poles and one pair of ski- OR snowboard shoes</p><p>1 helmet</p><p>in max. 2 bags</p><p></p><p>Och jag får ursäkta mig om denna tråd/fråga ligger i fel del på forumet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="IsakLag, post: 1198116, member: 171288"] Hej! Ska vecka 6 dra till Schweiz och åka skidor, och ta med all utrustning från hemmaplan. Kommer använda The douchebag. Så frågan är har ni haft något problem med resa med en skidväska med lite mer än vad som är tillåtet* med Swiss? * Detta är vad Swiss säger är tillåtet, 1 bag containing one pair of ski OR one snowboard 1 bag containing one pair of ski poles and one pair of ski- OR snowboard shoes 1 helmet in max. 2 bags Och jag får ursäkta mig om denna tråd/fråga ligger i fel del på forumet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Resa med Swiss
Tillbaka
Topp