Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
resa mellan Vancouvers flygplats och Fernie
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rospigg" data-source="post: 125507" data-attributes="member: 31660"><p>Jomen greyhound har faktiskt bussturer där den 20e november, även den 21a osv. dock så går det inte o se från vancouvers flygplats online men det går bussar ifrån stadskärnan. Annars så kan jag nog hålla med balanselius här ovan i detta fallet, men jag förstår om det är svårt att få tag på biljetter till calgary. Jag och några kompisar åker till fernie den 12e januari och flyger till calgary, däremot så var alla platser vid tidagare datum i januari upptagna, men om ni inte försökt så kan jag rekommendera sta travel (www.statravel.se) där vi fick tag i våra biljetter, betalar 7300 kr tur och retur med hemresan från LA. Lycka till!</p><p></p><p>/Tobias</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rospigg, post: 125507, member: 31660"] Jomen greyhound har faktiskt bussturer där den 20e november, även den 21a osv. dock så går det inte o se från vancouvers flygplats online men det går bussar ifrån stadskärnan. Annars så kan jag nog hålla med balanselius här ovan i detta fallet, men jag förstår om det är svårt att få tag på biljetter till calgary. Jag och några kompisar åker till fernie den 12e januari och flyger till calgary, däremot så var alla platser vid tidagare datum i januari upptagna, men om ni inte försökt så kan jag rekommendera sta travel (www.statravel.se) där vi fick tag i våra biljetter, betalar 7300 kr tur och retur med hemresan från LA. Lycka till! /Tobias [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
resa mellan Vancouvers flygplats och Fernie
Tillbaka
Topp