Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Resa själv?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="telemarkus" data-source="post: 1195169" data-attributes="member: 88837"><p>Jag håller också med om det som [USER=83225]@Pillard[/USER] och [USER=11566]@carl_couloir[/USER] skriver om UCPA. Helt oslagbart om man vill ha åksällskap och dessutom en kompetent bergsguide hela veckan. Jag har åkt solo med UCPA och har också behov av egentid och måste säga att det funkade grymt bra. Vill man hänga med andra när man inte åker skidor så gör man det och vill man hålla sig lite för sig själv så gör man det. En sak att tänka på kan vara att se till att välja ett program där det uttryckligen står att man åker med bergsguide. UCPAs moniteurer är också duktiga men de har inte tillstånd att guida på glaciär.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="telemarkus, post: 1195169, member: 88837"] Jag håller också med om det som [USER=83225]@Pillard[/USER] och [USER=11566]@carl_couloir[/USER] skriver om UCPA. Helt oslagbart om man vill ha åksällskap och dessutom en kompetent bergsguide hela veckan. Jag har åkt solo med UCPA och har också behov av egentid och måste säga att det funkade grymt bra. Vill man hänga med andra när man inte åker skidor så gör man det och vill man hålla sig lite för sig själv så gör man det. En sak att tänka på kan vara att se till att välja ett program där det uttryckligen står att man åker med bergsguide. UCPAs moniteurer är också duktiga men de har inte tillstånd att guida på glaciär. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Resa själv?
Tillbaka
Topp