Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Resa själv?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Schoobang" data-source="post: 1195178" data-attributes="member: 140174"><p>enligt ucpa: </p><p><strong>”Konditionsnivå : 3 </strong></p><p>Du tränar medel- till högintensiv träning regelbundet, minst tre gånger i veckan.”</p><p></p><p>Jag kör snowboard off pist med ucpa nån gång per år och tränar definitivt inte så där, och jag brukar inte ha problem med flåset. Alltid nån rökande fransman med i snowboardgrupperna som drar ner hajk-tempot.</p><p></p><p>Svårt att jämföra kondition, men som referens kör jag väl en femma på 25 utan löpträning. Dock minst lika viktigt att vara hyfsat seg och uthållig så man inte tappar skärpan i slutet på en lång dag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Schoobang, post: 1195178, member: 140174"] enligt ucpa: [B]”Konditionsnivå : 3 [/B] Du tränar medel- till högintensiv träning regelbundet, minst tre gånger i veckan.” Jag kör snowboard off pist med ucpa nån gång per år och tränar definitivt inte så där, och jag brukar inte ha problem med flåset. Alltid nån rökande fransman med i snowboardgrupperna som drar ner hajk-tempot. Svårt att jämföra kondition, men som referens kör jag väl en femma på 25 utan löpträning. Dock minst lika viktigt att vara hyfsat seg och uthållig så man inte tappar skärpan i slutet på en lång dag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Resa själv?
Tillbaka
Topp