Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Resa till alperna mars/april!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dave_o" data-source="post: 457969" data-attributes="member: 86493"><p>Jag och min flickvän tänkte dra till alperna i början av april eller slutet på mars och har typ noll koll, det vi vet är att vi vill åka så billigt som möjligt, att allt ska ingå och att vi helst flyger. Hon åker skidor och jag bräda och jag vill även ha möjlighet att dra några sköna offpistrepor eller kanske till och med en hel dag med sån åkning. </p><p>Så det vi undrar är: Vart är det bäst snöförhållanden i början av april, vilka alporter har det vi söker efter? och kanske framförallt vilken resebyrå rekomenderas när det gäller bra pris och pålitlighet?</p><p></p><p>Tacksam för bra seriösa svar</p><p></p><p></p><p>peace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dave_o, post: 457969, member: 86493"] Jag och min flickvän tänkte dra till alperna i början av april eller slutet på mars och har typ noll koll, det vi vet är att vi vill åka så billigt som möjligt, att allt ska ingå och att vi helst flyger. Hon åker skidor och jag bräda och jag vill även ha möjlighet att dra några sköna offpistrepor eller kanske till och med en hel dag med sån åkning. Så det vi undrar är: Vart är det bäst snöförhållanden i början av april, vilka alporter har det vi söker efter? och kanske framförallt vilken resebyrå rekomenderas när det gäller bra pris och pålitlighet? Tacksam för bra seriösa svar peace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Resa till alperna mars/april!?
Tillbaka
Topp