Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Resa till alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TexMurphy" data-source="post: 313894" data-attributes="member: 73781"><p>Att röra på sig betyder inte mer puder. Kan till och med vara bättre att sitta på samma ställe. Lär man sig ett område så vet man vart man skall åka då det snöar och vart man skall åka när det börjar bli uppkört.</p><p></p><p>Om ni ändå skall röra på er så tycker jag det är bättre att köra ner än att flyga och sen försöka ta sig runt mellan ställena. Få ställen trafikeras med tåg så om ni inte har egen bil så blir det antingen buss eller hyr bil.</p><p></p><p>Tex</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TexMurphy, post: 313894, member: 73781"] Att röra på sig betyder inte mer puder. Kan till och med vara bättre att sitta på samma ställe. Lär man sig ett område så vet man vart man skall åka då det snöar och vart man skall åka när det börjar bli uppkört. Om ni ändå skall röra på er så tycker jag det är bättre att köra ner än att flyga och sen försöka ta sig runt mellan ställena. Få ställen trafikeras med tåg så om ni inte har egen bil så blir det antingen buss eller hyr bil. Tex [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Resa till alperna
Tillbaka
Topp