Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Resa till alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TexMurphy" data-source="post: 320755" data-attributes="member: 73781"><p>[USER=40931]@FF[/USER]</p><p></p><p>Bästa snön och bästa åkningen är inte samma sak. Om man är på ett ställe där det dumpat 50cm puder och man inte har en aning om vart man skall ta vägen så får man inte bättre åkning än på ett ställe som man känner till där det dumpat 30cm.</p><p></p><p>Kännedom av berget är viktigare än mängden puder. Men visst är man på ett ställe där det inte dumpat något så hade det ju vart bättre att vara på ett ställe där det faktiskt har dumpat.</p><p></p><p>Tex</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TexMurphy, post: 320755, member: 73781"] [USER=40931]@FF[/USER] Bästa snön och bästa åkningen är inte samma sak. Om man är på ett ställe där det dumpat 50cm puder och man inte har en aning om vart man skall ta vägen så får man inte bättre åkning än på ett ställe som man känner till där det dumpat 30cm. Kännedom av berget är viktigare än mängden puder. Men visst är man på ett ställe där det inte dumpat något så hade det ju vart bättre att vara på ett ställe där det faktiskt har dumpat. Tex [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Resa till alperna
Tillbaka
Topp