Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Resa till alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ellenmatton" data-source="post: 865624" data-attributes="member: 122253"><p>Då jag är extremt flygrädd.. men alldeles för intresserad av skidåkning för att kunna släppa tanken om alperna så har jag och min sambo bestämt oss för att ta en biltripp ner till alperna!</p><p></p><p>Han är väldigt körvan och har haft körkort i 3år och jag mitt i 1år. Vi är duktiga skidåkare!</p><p></p><p>Klarar vi av att bila dit ? Är det svårt? Vart rekomenderar ni oss att åka? gärna till skidorter som inte har den svåraste bilvägen! Krävs det att man åker färja? </p><p></p><p>Tack på förhand!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ellenmatton, post: 865624, member: 122253"] Då jag är extremt flygrädd.. men alldeles för intresserad av skidåkning för att kunna släppa tanken om alperna så har jag och min sambo bestämt oss för att ta en biltripp ner till alperna! Han är väldigt körvan och har haft körkort i 3år och jag mitt i 1år. Vi är duktiga skidåkare! Klarar vi av att bila dit ? Är det svårt? Vart rekomenderar ni oss att åka? gärna till skidorter som inte har den svåraste bilvägen! Krävs det att man åker färja? Tack på förhand! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Resa till alperna
Tillbaka
Topp