Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Resa till Borgafjäll...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jespersundstrom" data-source="post: 996418" data-attributes="member: 102086"><p>Va där för några år sedan och bodde på hotellet. Det va relativt dyrt men mycket trevligt och grym mat! Skogsoffpisten är riktigt skön när det finns snö då de huggit upp mycket rännor och liknande och det i övrigt inte är jättetjockt med träd. Vad gäller heli och catski så testade vi catski, vi va fyra pers plus ett antal andra från ett annat sällskap som fyllde catten. Jag tror det är bäst att ringa och snacka med folket på 69 grader nord och höra vad de säger. Om det finns andra i samma situation vid samma tidpunkt så kan de ju säkert smälla ihop två grupper och fylla catten. </p><p></p><p>Vi bokade veckan innan och åkte dit ett par dagar på sportlovet om jag inte mins fel så det var det inget extremt tryck. Kanske har blivit mer nu med tanke på lite mer uppmärksamhet i Åka Skidor t.ex. </p><p></p><p>Kan varmt rekommenderas men ska göras vid bra förhållanden. Ingen höjdare att bränna pist i borgaliftarna. Skulle rekommendera ett par dagar och inte en hel vecka heller om man inte har planer på att fylla den med mest cat och heliski.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jespersundstrom, post: 996418, member: 102086"] Va där för några år sedan och bodde på hotellet. Det va relativt dyrt men mycket trevligt och grym mat! Skogsoffpisten är riktigt skön när det finns snö då de huggit upp mycket rännor och liknande och det i övrigt inte är jättetjockt med träd. Vad gäller heli och catski så testade vi catski, vi va fyra pers plus ett antal andra från ett annat sällskap som fyllde catten. Jag tror det är bäst att ringa och snacka med folket på 69 grader nord och höra vad de säger. Om det finns andra i samma situation vid samma tidpunkt så kan de ju säkert smälla ihop två grupper och fylla catten. Vi bokade veckan innan och åkte dit ett par dagar på sportlovet om jag inte mins fel så det var det inget extremt tryck. Kanske har blivit mer nu med tanke på lite mer uppmärksamhet i Åka Skidor t.ex. Kan varmt rekommenderas men ska göras vid bra förhållanden. Ingen höjdare att bränna pist i borgaliftarna. Skulle rekommendera ett par dagar och inte en hel vecka heller om man inte har planer på att fylla den med mest cat och heliski. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Resa till Borgafjäll...
Tillbaka
Topp