Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Resa till Livigno Italien
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Igel" data-source="post: 938652" data-attributes="member: 93724"><p>Hej.</p><p>Tokmysig ort. Ta med spenderarplånboken. Ett par Rayban kostar 750:- och 1 liter Captain Morgan 53kr... </p><p>Ät pizza på Homlywood eller a la carten på Bella Vista. </p><p></p><p>Strunta i Skandinaviska afton på discot. </p><p></p><p>Vi flög till Innsbruk och hade 3.5 h transfer. </p><p></p><p>Parken är högt rankad och ligger på "fel sida" men en busstur på 20 min löser det. Se upp för skidpoliser om ni åker för okontrollerat (!)= 100Euro i böter. </p><p></p><p>Åkmässigt ör det lite klent. Det går daxtripper till St Moritz bla. Man åker till Livigno delvis för att det är helt tom i backarna efter 12. För att njuta och ta ut gliiiidarsvängarna. En bonus är att det kan kräksnöa sådär bara. Vi satt och sola på altanen dag 1, dag 2 var det snö till sittdelen på solstolarna... mao 50 cm... </p><p></p><p>Jag kommer att åka dit igen, va så säker.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Igel, post: 938652, member: 93724"] Hej. Tokmysig ort. Ta med spenderarplånboken. Ett par Rayban kostar 750:- och 1 liter Captain Morgan 53kr... Ät pizza på Homlywood eller a la carten på Bella Vista. Strunta i Skandinaviska afton på discot. Vi flög till Innsbruk och hade 3.5 h transfer. Parken är högt rankad och ligger på "fel sida" men en busstur på 20 min löser det. Se upp för skidpoliser om ni åker för okontrollerat (!)= 100Euro i böter. Åkmässigt ör det lite klent. Det går daxtripper till St Moritz bla. Man åker till Livigno delvis för att det är helt tom i backarna efter 12. För att njuta och ta ut gliiiidarsvängarna. En bonus är att det kan kräksnöa sådär bara. Vi satt och sola på altanen dag 1, dag 2 var det snö till sittdelen på solstolarna... mao 50 cm... Jag kommer att åka dit igen, va så säker. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Resa till Livigno Italien
Tillbaka
Topp