Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
resa till österike i påsk
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cybber" data-source="post: 66924" data-attributes="member: 37759"><p>Resa till Österike påsk.</p><p>Bor i Mayerhofen, finns med i snöguiden.</p><p>Åker i omkriligande områden. </p><p>Någom som e sugen ?</p><p>Kostnad 6700 för allt(resa, bra hotell,liftkortm.m) , ingår då ej lunch å öl till middag. </p><p>Resan e "privat", å vi har en massa plats kvar på bussen. Den måste fyllas för att det ska bli någon resa. Vi åker från stockholm.</p><p>Snitt ålder på resenärerna e omkring 20-25 tror jag.</p><p>Så ta med polarna å häng på !!!</p><p></p><p>Dra iväg ett mail till cybber@hotmail.com för mer info.</p><p></p><p>Mvh /benny</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cybber, post: 66924, member: 37759"] Resa till Österike påsk. Bor i Mayerhofen, finns med i snöguiden. Åker i omkriligande områden. Någom som e sugen ? Kostnad 6700 för allt(resa, bra hotell,liftkortm.m) , ingår då ej lunch å öl till middag. Resan e "privat", å vi har en massa plats kvar på bussen. Den måste fyllas för att det ska bli någon resa. Vi åker från stockholm. Snitt ålder på resenärerna e omkring 20-25 tror jag. Så ta med polarna å häng på !!! Dra iväg ett mail till cybber@hotmail.com för mer info. Mvh /benny [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
resa till österike i påsk
Tillbaka
Topp