Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Resa till stryn, kanske moppe dit.. annat förslag?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Schaerstroem" data-source="post: 339976" data-attributes="member: 31670"><p>undrar om du ens får köra din svenska moppe i norge, där sitter det nr.plåtar på varenda moppe och vad jag kommer ihåg var det skattemärken på dom också. du bör kolla detta om du ska ta moppen för som sagt de skulle vara jävligt jobbigt att bli av med moppen där... </p><p>annars tror jag de kan vara en rolig extra grej inför själva stryn resan:D </p><p></p><p>Lycka till!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Schaerstroem, post: 339976, member: 31670"] undrar om du ens får köra din svenska moppe i norge, där sitter det nr.plåtar på varenda moppe och vad jag kommer ihåg var det skattemärken på dom också. du bör kolla detta om du ska ta moppen för som sagt de skulle vara jävligt jobbigt att bli av med moppen där... annars tror jag de kan vara en rolig extra grej inför själva stryn resan:D Lycka till!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Resa till stryn, kanske moppe dit.. annat förslag?
Tillbaka
Topp