Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Resa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 6498" data-attributes="member: 10565"><p>Hej!</p><p>Jo jag får väl erkänna det var jag som droppade den där klippan i Stuben.</p><p>Sälen Tja varför inte visst det är ju inge offpist men då får väl vi carva och smacka big jump.och man förlorar ju inget på att fråga!!</p><p>Trillevallen är faktiskt inte så jävla dåligt var där några dar förra vintern under högsäsong men hade hela berget för mig själv Och det är faktiskt en hel del berg så det låter lockande du kan ju höra med långöra.och varför inte åka på valborgs helgen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 6498, member: 10565"] Hej! Jo jag får väl erkänna det var jag som droppade den där klippan i Stuben. Sälen Tja varför inte visst det är ju inge offpist men då får väl vi carva och smacka big jump.och man förlorar ju inget på att fråga!! Trillevallen är faktiskt inte så jävla dåligt var där några dar förra vintern under högsäsong men hade hela berget för mig själv Och det är faktiskt en hel del berg så det låter lockande du kan ju höra med långöra.och varför inte åka på valborgs helgen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Resa?
Tillbaka
Topp