Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Resa2
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 6170" data-attributes="member: 10565"><p>Jaha så ramundberget är bra? Jag har aldrig varit där. Men det skulle vara kul att testa deras snorpapper. Du kanske kan fixa nåt bra erbjudande så kan vi dra ihop en lite resa dit. Men fakta kvarstår. Åre har bästa fallhöjden. Skidåkning och tåg ända in i byn. Det är härligt när man kan spänna av skidorna utanför ica-affären och gå in och handla middag.</p><p>/Puss&kram</p><p>Ps. Nej nu ska jag se när anja P kickar butt i pisten ds.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 6170, member: 10565"] Jaha så ramundberget är bra? Jag har aldrig varit där. Men det skulle vara kul att testa deras snorpapper. Du kanske kan fixa nåt bra erbjudande så kan vi dra ihop en lite resa dit. Men fakta kvarstår. Åre har bästa fallhöjden. Skidåkning och tåg ända in i byn. Det är härligt när man kan spänna av skidorna utanför ica-affären och gå in och handla middag. /Puss&kram Ps. Nej nu ska jag se när anja P kickar butt i pisten ds. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Resa2
Tillbaka
Topp