Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Researrangörer
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BajenMatte" data-source="post: 13830" data-attributes="member: 15321"><p>Jag åkte med Sportresor till Stanton 86. Det var bra.</p><p>2,5 meter snö och strålande sol. Klar 5a. Tacka fan för det! </p><p>Fast å andra sidan var jag med samma sportresor i Verbier 93. Skitlite snö och dimmigt. Ganska usel resa faktiskt. En syndig barlärka på Saloon Marshall (?) sista kvällen räddade en trea åt Sportresor.</p><p>Allvarligt talat man får ju inte så mycket bättre skidresa en vad ort, väder och sällskapet tillåter. Kolla i stället efter vilken typ av skidåkning du söker, vilken ort som erbjuder mest och bäst snö för stunden samt kanske också priset för resan. Jag tycker oxå som jag tidigare sagt att UCPA erbjuder en +variant med sina skidguider eller moniteurer (bussguider är en annan sak).</p><p>Varför talar jag för blinda öron?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BajenMatte, post: 13830, member: 15321"] Jag åkte med Sportresor till Stanton 86. Det var bra. 2,5 meter snö och strålande sol. Klar 5a. Tacka fan för det! Fast å andra sidan var jag med samma sportresor i Verbier 93. Skitlite snö och dimmigt. Ganska usel resa faktiskt. En syndig barlärka på Saloon Marshall (?) sista kvällen räddade en trea åt Sportresor. Allvarligt talat man får ju inte så mycket bättre skidresa en vad ort, väder och sällskapet tillåter. Kolla i stället efter vilken typ av skidåkning du söker, vilken ort som erbjuder mest och bäst snö för stunden samt kanske också priset för resan. Jag tycker oxå som jag tidigare sagt att UCPA erbjuder en +variant med sina skidguider eller moniteurer (bussguider är en annan sak). Varför talar jag för blinda öron? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Researrangörer
Tillbaka
Topp