Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Researrangörer
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Robert10" data-source="post: 13831" data-attributes="member: 11695"><p>Ohoj, nu är det min tur.</p><p></p><p>Spenderade 3 veckor i sträck i alperna för att par år sedan under Langley Travels beskydd. De första 2 veckorna i V.Thorens var helt enkelt vidriga ur serviceperspektivet. Efter en vecka blev vi väkta kl 06.00 med ett "ursäkta, det har blivit fel, ni måste byta lägenhet, packa ihop era grejor inom 2 timmar så får ni en ny lägenhet ikväll." Inte kul. Men det värsta var att bergsgudien vi hade bokat genom Langley för en eftermiddag inte dök upp. Där stod vi och väntade vid liften medans snön blev uppåkt av någon annan... Reseledarnas skidkunskap...nja, de åkte inte gärna i svart backe om man säger så. Och inte var de trevliga heller.</p><p></p><p>Följande vecka spenderades på Langleys hotell i Argentier där reseledarna hade betydligt bättre vilja men förmågan var begränsad, det var ett djävla strul helt enkelt med allt från kreditkortsslippar, liftkort osv... Men det var väldigt trevliga och åka kunde de oxå.</p><p></p><p>Fast de har vid andra resor visat bra service, jag ger en 3:a.</p><p>Ger en 2:a till ving som jag oxå provat.</p><p>Allt enligt den den tidigare använda franska skalan.</p><p></p><p>Skulle testa sportresor i år, men de ställde in resan så det blev STS i år. </p><p></p><p>Men som alltid, fyfan för charter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Robert10, post: 13831, member: 11695"] Ohoj, nu är det min tur. Spenderade 3 veckor i sträck i alperna för att par år sedan under Langley Travels beskydd. De första 2 veckorna i V.Thorens var helt enkelt vidriga ur serviceperspektivet. Efter en vecka blev vi väkta kl 06.00 med ett "ursäkta, det har blivit fel, ni måste byta lägenhet, packa ihop era grejor inom 2 timmar så får ni en ny lägenhet ikväll." Inte kul. Men det värsta var att bergsgudien vi hade bokat genom Langley för en eftermiddag inte dök upp. Där stod vi och väntade vid liften medans snön blev uppåkt av någon annan... Reseledarnas skidkunskap...nja, de åkte inte gärna i svart backe om man säger så. Och inte var de trevliga heller. Följande vecka spenderades på Langleys hotell i Argentier där reseledarna hade betydligt bättre vilja men förmågan var begränsad, det var ett djävla strul helt enkelt med allt från kreditkortsslippar, liftkort osv... Men det var väldigt trevliga och åka kunde de oxå. Fast de har vid andra resor visat bra service, jag ger en 3:a. Ger en 2:a till ving som jag oxå provat. Allt enligt den den tidigare använda franska skalan. Skulle testa sportresor i år, men de ställde in resan så det blev STS i år. Men som alltid, fyfan för charter. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Researrangörer
Tillbaka
Topp