Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Resebolag?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1323449" data-attributes="member: 83225"><p>Du har helt klart en poäng och när det gällde familjeresor (fram till pandemin och att vi numera har två barn och den lilla inte kan åka ordentligt än) så gjorde jag just detta och bokade själv. Jag skulle säga att det både blir billigare och bättre. </p><p></p><p>När det kommer till barnfria resor med totalt fokus på åkningen och då i huvudsak åkningen utanför pist så har dock ingenting kunnat slå UCPA. Samtidigt har upplägget med UCPA passiviserat mig rätt rejält då jag aldrig behövt fundera själv på linjeval, säkerhet, navigering osv. Jag hade funderingar i år på att ordna själv och boka guide på egen hand (guide vi känner) men det är rejält dyrt. ca 500E per dag för guidning. 5 dagar utslaget på 4 pers ger ju ändå en kostnad på nästan 7.000:- för resan. Man inser snabbt att de väldigt låga lönerna för UCPA-guider ger oss bra priser...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1323449, member: 83225"] Du har helt klart en poäng och när det gällde familjeresor (fram till pandemin och att vi numera har två barn och den lilla inte kan åka ordentligt än) så gjorde jag just detta och bokade själv. Jag skulle säga att det både blir billigare och bättre. När det kommer till barnfria resor med totalt fokus på åkningen och då i huvudsak åkningen utanför pist så har dock ingenting kunnat slå UCPA. Samtidigt har upplägget med UCPA passiviserat mig rätt rejält då jag aldrig behövt fundera själv på linjeval, säkerhet, navigering osv. Jag hade funderingar i år på att ordna själv och boka guide på egen hand (guide vi känner) men det är rejält dyrt. ca 500E per dag för guidning. 5 dagar utslaget på 4 pers ger ju ändå en kostnad på nästan 7.000:- för resan. Man inser snabbt att de väldigt låga lönerna för UCPA-guider ger oss bra priser... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Resebolag?
Tillbaka
Topp