Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
resebyrå
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dr_Snow" data-source="post: 212614" data-attributes="member: 12536"><p>En service-mässig katastrof.</p><p> Är man bara ute efter bussresan upp och ner är det väl drägligt. Ekman försöker dock i större utsträckning än andra bolag göra resan jobbig för en genom att stanna på idiotiska ställen (t ex en rastplats mitt ute i ingenstans utan affär) vilket gör att man nästan tvingas köpa deras mat. På stoppet utan affär bestod "maten" av varmkorv och läsk som krängdes av bussguiden, och det var inte några kompispriser... Att det stoppet inte var ett riktigt matstopp nämndes första gången PÅ bussen vilket gjorde att man inte hade en chans att förbereda sig med egen mat.</p><p>Vidare var bussguiderna var unga (20?), oerfarna, hade fruktansvärt dålig koll och jag valde att sköta mig själv bäst jag ville genom att hålla mig undan från dem.</p><p></p><p>Jag åker inte med Ekman igen, jag liftar hellre på ett lastbilsflak.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dr_Snow, post: 212614, member: 12536"] En service-mässig katastrof. Är man bara ute efter bussresan upp och ner är det väl drägligt. Ekman försöker dock i större utsträckning än andra bolag göra resan jobbig för en genom att stanna på idiotiska ställen (t ex en rastplats mitt ute i ingenstans utan affär) vilket gör att man nästan tvingas köpa deras mat. På stoppet utan affär bestod "maten" av varmkorv och läsk som krängdes av bussguiden, och det var inte några kompispriser... Att det stoppet inte var ett riktigt matstopp nämndes första gången PÅ bussen vilket gjorde att man inte hade en chans att förbereda sig med egen mat. Vidare var bussguiderna var unga (20?), oerfarna, hade fruktansvärt dålig koll och jag valde att sköta mig själv bäst jag ville genom att hålla mig undan från dem. Jag åker inte med Ekman igen, jag liftar hellre på ett lastbilsflak. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
resebyrå
Tillbaka
Topp