Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Reseförsäkring Kanada
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="daggeman" data-source="post: 1024767" data-attributes="member: 74382"><p>Tack för hjälpen det sluta med Folksam. Jag hitta en annan tråd där någon hade skrivit ett exempel som han skicka till olika försäkringsbolag så jag lånade exemplet.</p><p> </p><p></p><p>Jag åker skidor utanför pisterna och gör en del saker som många inte</p><p>riktigt tycker är skidåkning. Om jag skulle vara mitt ute i ingen stans, kasta mig</p><p>ut för en klippa på 20 meter, landa knasigt, bryta båda benen och punktera en</p><p>lunga, behöva helikoptertransport till sjukhuset där jag spenderar 1 månad</p><p>på IVA innan jag kan transporteras hem till sverige för vidare vård, täcker ni</p><p>alla kostnader jag skulle ha i samband med det då?"</p><p></p><p>till svar fick jag (frågade också om det täckte när jag jobba)</p><p></p><p>Hej</p><p></p><p>Tack för ditt mail.</p><p>Reseförsäkringen gäller. Läs gärna om reseförsäkringen som finns i</p><p>hemförsäkringen. Det är samma villkor.</p><p>Reseförsäkringen kan du läsa om från sidan 12.</p><p>Begränsningar som finns då arbetar där kan du läsa om på sidan 16.</p><p></p><p></p><p></p><p>Hoppas att det var till någon hjälp.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="daggeman, post: 1024767, member: 74382"] Tack för hjälpen det sluta med Folksam. Jag hitta en annan tråd där någon hade skrivit ett exempel som han skicka till olika försäkringsbolag så jag lånade exemplet. Jag åker skidor utanför pisterna och gör en del saker som många inte riktigt tycker är skidåkning. Om jag skulle vara mitt ute i ingen stans, kasta mig ut för en klippa på 20 meter, landa knasigt, bryta båda benen och punktera en lunga, behöva helikoptertransport till sjukhuset där jag spenderar 1 månad på IVA innan jag kan transporteras hem till sverige för vidare vård, täcker ni alla kostnader jag skulle ha i samband med det då?" till svar fick jag (frågade också om det täckte när jag jobba) Hej Tack för ditt mail. Reseförsäkringen gäller. Läs gärna om reseförsäkringen som finns i hemförsäkringen. Det är samma villkor. Reseförsäkringen kan du läsa om från sidan 12. Begränsningar som finns då arbetar där kan du läsa om på sidan 16. Hoppas att det var till någon hjälp. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Reseförsäkring Kanada
Tillbaka
Topp