Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Resekamrater Hemsedal v9
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="unsuspected" data-source="post: 1095839" data-attributes="member: 140003"><p>Hej alla frirajders!</p><p>Jag och min sambo åker till Hemsedal v9(sportlov) och har 2 platser över i både bil och stuga.</p><p>Vi är båda 30+ och brädåkare på hyfsad nivå och erfarenhet. Prio ordningen är åkning, återhämtning och sen afterboard och fest även om vi inte är helt ovana.</p><p>Utgår från Sthlm 25/2 och åter 4/3. Kan eventuellt plocka upp på vägen om inte bosatta i Sthlm.</p><p></p><p>Låter det intressant så skicka iväg ett PM för vidare kontakt och info.</p><p>//Jakub</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="unsuspected, post: 1095839, member: 140003"] Hej alla frirajders! Jag och min sambo åker till Hemsedal v9(sportlov) och har 2 platser över i både bil och stuga. Vi är båda 30+ och brädåkare på hyfsad nivå och erfarenhet. Prio ordningen är åkning, återhämtning och sen afterboard och fest även om vi inte är helt ovana. Utgår från Sthlm 25/2 och åter 4/3. Kan eventuellt plocka upp på vägen om inte bosatta i Sthlm. Låter det intressant så skicka iväg ett PM för vidare kontakt och info. //Jakub [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Resekamrater Hemsedal v9
Tillbaka
Topp