Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Resekompis Alperna!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OHellsing" data-source="post: 1024602" data-attributes="member: 108610"><p>Hej!</p><p>Jag har en lite annan plan än vad ni kanske har, men jag söker också trevligt sällskap att dela hyran och härliga åkdagar med.</p><p>Jag tänkte åka ner (från Uppsala) i mitten/slutet av Januari då min anställning är slut. Har tittat mest på Italien och Frankrike, närmare bestämt Via Laette (sauze d'oulx, sestriere) och Val Thorens. </p><p></p><p>Jag är en 22 år och jobbar just nu som nattklubbschef och har sedan tidigare jobbat bla. i skidverkstad. Har även en påbörjad universitetsutbildning i Maskinteknik (högskoleingenjör) och en termin på Juridikprogrammet bakom mig. Vill någon vet mer om mig och mina planer eller kanske tycker att det låter väldigt trevligt att åka skidor och bo med mig så är det bara att höra av sig via PM eller svar i tråden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OHellsing, post: 1024602, member: 108610"] Hej! Jag har en lite annan plan än vad ni kanske har, men jag söker också trevligt sällskap att dela hyran och härliga åkdagar med. Jag tänkte åka ner (från Uppsala) i mitten/slutet av Januari då min anställning är slut. Har tittat mest på Italien och Frankrike, närmare bestämt Via Laette (sauze d'oulx, sestriere) och Val Thorens. Jag är en 22 år och jobbar just nu som nattklubbschef och har sedan tidigare jobbat bla. i skidverkstad. Har även en påbörjad universitetsutbildning i Maskinteknik (högskoleingenjör) och en termin på Juridikprogrammet bakom mig. Vill någon vet mer om mig och mina planer eller kanske tycker att det låter väldigt trevligt att åka skidor och bo med mig så är det bara att höra av sig via PM eller svar i tråden. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Resekompis Alperna!
Tillbaka
Topp