Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Resekompis till Alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hjalle83" data-source="post: 65809" data-attributes="member: 38300"><p>Hej hej.</p><p>Jag är en kille som jobbat hela hösten men nu är sugen på att sticka ner till alperna lite längre. Jag letar därför efter någon som är i liknande situation och kan tänka sig att åka i slutet av januari. </p><p>Som det ser ut nu har jag lite kontakt i St.Anton men kan även tänka mig andra orter.</p><p>Om någon låter lockad så får ni gärna skriva några rader...</p><p>Är det någon som har något boende eller har en ledig plats i bilen så får även ni gärna höra av er!</p><p>/Martin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hjalle83, post: 65809, member: 38300"] Hej hej. Jag är en kille som jobbat hela hösten men nu är sugen på att sticka ner till alperna lite längre. Jag letar därför efter någon som är i liknande situation och kan tänka sig att åka i slutet av januari. Som det ser ut nu har jag lite kontakt i St.Anton men kan även tänka mig andra orter. Om någon låter lockad så får ni gärna skriva några rader... Är det någon som har något boende eller har en ledig plats i bilen så får även ni gärna höra av er! /Martin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Resekompis till Alperna
Tillbaka
Topp