Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Resekompis
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sydvastlund" data-source="post: 393580" data-attributes="member: 65658"><p>Tjabba,</p><p>Sticker söderut mitten av januari, plats i bil finns, har inte bestämt mig riktigt vart jag ska åka än, men främst tänkte jag rikta in mig på franska alperna samt Schweiz, har lite polare utspridda däromkring. Tänkte vara borta 2 månader och styra dit det verkar bäst. Är själv ganska galen i skidåkning. Men visst ska det hinnas med lite fest däremellan.</p><p></p><p>hör av dig om det verkar intressant</p><p></p><p>//Alex</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sydvastlund, post: 393580, member: 65658"] Tjabba, Sticker söderut mitten av januari, plats i bil finns, har inte bestämt mig riktigt vart jag ska åka än, men främst tänkte jag rikta in mig på franska alperna samt Schweiz, har lite polare utspridda däromkring. Tänkte vara borta 2 månader och styra dit det verkar bäst. Är själv ganska galen i skidåkning. Men visst ska det hinnas med lite fest däremellan. hör av dig om det verkar intressant //Alex [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Resekompis
Tillbaka
Topp