Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Reseledare Alpresor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="assr" data-source="post: 967819" data-attributes="member: 79407"><p>det handlar inte om åkteknik. ett ord som för övrigt du särskriver..</p><p></p><p>STS utbildning är på ingen guldchans till jobb, men de som visar framfötterna och är drivna kan få jobb - med lite tur.</p><p></p><p>De jag känner som fått jobb genom STS är folk som är;</p><p>Drivna</p><p>Snygga</p><p>Orkar med att jobba trots för lite sömn</p><p>Kan ta skitarbetstider</p><p>Är helt ok på att åka skidor</p><p>Är 20+</p><p></p><p>Nu skrev jag som nutid, men jag menar självklart hur det såg ut vid anställningstillfället. Men de går absolut inte på hur bra du åker skidor utan hur bra du skulle vara som reseledare det vill säga hur gärna de vill ha dig som yttersta ansvarig för deras kunder och deras varumärke.</p><p></p><p>Allt på ett CV är en merit om man kan motivera det för en arbetsgivare. Om du tycker att det är en merit att du gick en reseledarkurs men inte fick jobb genom det - go for it. Det kanske är bättre än att ha ett blankt CV?</p><p></p><p></p><p>glhf</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="assr, post: 967819, member: 79407"] det handlar inte om åkteknik. ett ord som för övrigt du särskriver.. STS utbildning är på ingen guldchans till jobb, men de som visar framfötterna och är drivna kan få jobb - med lite tur. De jag känner som fått jobb genom STS är folk som är; Drivna Snygga Orkar med att jobba trots för lite sömn Kan ta skitarbetstider Är helt ok på att åka skidor Är 20+ Nu skrev jag som nutid, men jag menar självklart hur det såg ut vid anställningstillfället. Men de går absolut inte på hur bra du åker skidor utan hur bra du skulle vara som reseledare det vill säga hur gärna de vill ha dig som yttersta ansvarig för deras kunder och deras varumärke. Allt på ett CV är en merit om man kan motivera det för en arbetsgivare. Om du tycker att det är en merit att du gick en reseledarkurs men inte fick jobb genom det - go for it. Det kanske är bättre än att ha ett blankt CV? glhf [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Reseledare Alpresor
Tillbaka
Topp