Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Reseledare för STS Alpresor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="surfPeter" data-source="post: 120540" data-attributes="member: 35872"><p>Reseledarkursen STS!</p><p>Tänkte bara berätta lite för er som inte varit på den än.</p><p>Hur som helst. Om man nu får jobb eller inte så </p><p>är det en grymmt rolig utbildning och en härlig vecka.</p><p>Igentligen är det ju en sanning att man aldrig ska behöva betala för att få ett jobb!!!!</p><p>MEN här får du faktiskt en hel vecka österrike med mat och 4 dagar liftkort plus att</p><p>du får med dig en hel del nyttiga erfarenheter som även kan komma till använing när du</p><p>söker andra jobb och använder kursen som en merit. </p><p>Är man utåtriktad, social och pratglad så kommer man säkerligen åtminståne bli rekomenderad och då är det grönt ljus att söka jobb på sts.</p><p> Jag blev rekomenderad, men fick inte jobb på sts direkt så jag fick jobb på ett hotel i Bad Gastein. </p><p>Har nu insett att jag på hotellet tjänade mer än dubbelt så mycket som sts och hade dubbelt så mycket fritid när jag jobbade på hotellet.</p><p></p><p>Hur som hels så säger jag tummen upp för STS reseledarutbildning.</p><p></p><p>Aloha</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="surfPeter, post: 120540, member: 35872"] Reseledarkursen STS! Tänkte bara berätta lite för er som inte varit på den än. Hur som helst. Om man nu får jobb eller inte så är det en grymmt rolig utbildning och en härlig vecka. Igentligen är det ju en sanning att man aldrig ska behöva betala för att få ett jobb!!!! MEN här får du faktiskt en hel vecka österrike med mat och 4 dagar liftkort plus att du får med dig en hel del nyttiga erfarenheter som även kan komma till använing när du söker andra jobb och använder kursen som en merit. Är man utåtriktad, social och pratglad så kommer man säkerligen åtminståne bli rekomenderad och då är det grönt ljus att söka jobb på sts. Jag blev rekomenderad, men fick inte jobb på sts direkt så jag fick jobb på ett hotel i Bad Gastein. Har nu insett att jag på hotellet tjänade mer än dubbelt så mycket som sts och hade dubbelt så mycket fritid när jag jobbade på hotellet. Hur som hels så säger jag tummen upp för STS reseledarutbildning. Aloha [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Reseledare för STS Alpresor
Tillbaka
Topp