Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Reseledare för STS Alpresor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="InYourHonor" data-source="post: 120550" data-attributes="member: 53173"><p>Att bli reseledare är något jag också alltid velat. Men jag hade personligen inte satsat på STS med tanke på andelen personer de tar in på utbildningen jämfört med hur många som sen blir reseledare - 600 vs. 30 har jag hört. Mycket liten chans att bli reseledare med andra ord. Jag skulle satsa på ngt säkrare där man får behålla sina pengar tills man är näst intill garanterad jobb. Lion alpin till exempel. STS måste tjäna kulor på att ta in så många som de gör, känns lite som lurendrejeri. Men det är bara min åsikt, man kan ju alltid se resan som lärdomsrik och utvecklande. Kommer säkert vara himla skoj också. Men som sagt, ha inte så stora förväntningar om att komma längre än till utbildningen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="InYourHonor, post: 120550, member: 53173"] Att bli reseledare är något jag också alltid velat. Men jag hade personligen inte satsat på STS med tanke på andelen personer de tar in på utbildningen jämfört med hur många som sen blir reseledare - 600 vs. 30 har jag hört. Mycket liten chans att bli reseledare med andra ord. Jag skulle satsa på ngt säkrare där man får behålla sina pengar tills man är näst intill garanterad jobb. Lion alpin till exempel. STS måste tjäna kulor på att ta in så många som de gör, känns lite som lurendrejeri. Men det är bara min åsikt, man kan ju alltid se resan som lärdomsrik och utvecklande. Kommer säkert vara himla skoj också. Men som sagt, ha inte så stora förväntningar om att komma längre än till utbildningen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Reseledare för STS Alpresor
Tillbaka
Topp