Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Reseledare för STS Alpresor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hellbergarn" data-source="post: 441610" data-attributes="member: 54206"><p>Har nu gjort min säsong som reseledare...Jobbade som guide för Lion Alpin. Grymt bra "personalpolitik", kanske den bästa? efter att blivit lovad jobb av langley och även ombedd att inte söka några andra jobb så valde dom att helt plötsligt inte anställa mig...hmm. Sts tjänar bra pengar på deras kurser och dom jag jobbade med i vintras slet dubbelt så mycket som mig för sts och fick bara hälften så mycket betalt. </p><p></p><p>Ska ni jobba som guider, jobba för Lion Alpin (vet dock inte hur det blir nu med uppköp och allt). Ska ni resa, res med Lion, välbetalda och nöjda guider kommer att ge er en trevligare reseupplevelse! </p><p></p><p>PS. Jag kommer nog aldrig jobba som reseledare igen, sjukt roligt jobb men är man riktig skidnörd vill man vara friare i sin åkning och inte uppbunden till det som ligger i gästernas intresse. Någon som ska med till engelberg i vinter? DS</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hellbergarn, post: 441610, member: 54206"] Har nu gjort min säsong som reseledare...Jobbade som guide för Lion Alpin. Grymt bra "personalpolitik", kanske den bästa? efter att blivit lovad jobb av langley och även ombedd att inte söka några andra jobb så valde dom att helt plötsligt inte anställa mig...hmm. Sts tjänar bra pengar på deras kurser och dom jag jobbade med i vintras slet dubbelt så mycket som mig för sts och fick bara hälften så mycket betalt. Ska ni jobba som guider, jobba för Lion Alpin (vet dock inte hur det blir nu med uppköp och allt). Ska ni resa, res med Lion, välbetalda och nöjda guider kommer att ge er en trevligare reseupplevelse! PS. Jag kommer nog aldrig jobba som reseledare igen, sjukt roligt jobb men är man riktig skidnörd vill man vara friare i sin åkning och inte uppbunden till det som ligger i gästernas intresse. Någon som ska med till engelberg i vinter? DS [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Reseledare för STS Alpresor
Tillbaka
Topp