Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Reseledare med STS Alpresor !?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Linncs" data-source="post: 564929" data-attributes="member: 90420"><p>Hej! Ja gick kursen förra året. Det var skitkul, men nog det jobbigaste jag någonsin gjort! I snitt får man sova max 4 timmar per natt, vi fick duscha mellan för och varmrätt...Ja låg sjuk typ 5 dagar efter det att ja kommit hem^^</p><p>Ja fick inte jobb, vilket ja då blev ledsen för, men nu e ganska glad för! Det var totalt ca 5 av oss 52 pers som fick jobb. Det e lite av en ripoff! Drog ist till St anton o gjorde en säsong där (ej med nåt resebolag) jobba som kängugru o det var sjukt nice! Hitta nåt annat jobb ist, ja lovar du kommer inte att ångra dig! Såå mkt bättre! STS inriktar sig på 40+ are o jobbar dygnet runt o inget party alls, dödsseriöst! Om du gillar det kan du nog passa, men annars skulle jag rekommendera nåt annat jobb. Om du ändå vill vara reseledare sök för Lion alpin eller Nortlander ist, sjukt sköna o de verkar ha hur ball som helst! Hoppas du hittar nåt bra! =D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Linncs, post: 564929, member: 90420"] Hej! Ja gick kursen förra året. Det var skitkul, men nog det jobbigaste jag någonsin gjort! I snitt får man sova max 4 timmar per natt, vi fick duscha mellan för och varmrätt...Ja låg sjuk typ 5 dagar efter det att ja kommit hem^^ Ja fick inte jobb, vilket ja då blev ledsen för, men nu e ganska glad för! Det var totalt ca 5 av oss 52 pers som fick jobb. Det e lite av en ripoff! Drog ist till St anton o gjorde en säsong där (ej med nåt resebolag) jobba som kängugru o det var sjukt nice! Hitta nåt annat jobb ist, ja lovar du kommer inte att ångra dig! Såå mkt bättre! STS inriktar sig på 40+ are o jobbar dygnet runt o inget party alls, dödsseriöst! Om du gillar det kan du nog passa, men annars skulle jag rekommendera nåt annat jobb. Om du ändå vill vara reseledare sök för Lion alpin eller Nortlander ist, sjukt sköna o de verkar ha hur ball som helst! Hoppas du hittar nåt bra! =D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Reseledare med STS Alpresor !?
Tillbaka
Topp