Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Reseledare med STS Alpresor !?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="liljegrens" data-source="post: 567700" data-attributes="member: 93109"><p>Hallå där,</p><p>Jag gick kursen förra året. Det är en intensiv kurs, och som Linncs skrev så var det inte mycket sömn per natt, i snitt 3 timmar kanske..Men jag hade riktigt kul! Dock sökte jag inte jobbet efter att blivit antagen/rekommenderad att söka jobbet men det är jag glad över. Tror för det första inte jag kunnat få jobb ändå eftersom det var så många som gått kursen och få får jobb. Jag hade som tur var fått jobb innan jag gick kursen, på ett hotell i Zell am See. Så mycket bättre, eftersom jag kan åka skidor varje dag samt jobba i en bar på kvällar och nätter. Som reseledare jobbar du 24 timmar om dygnet. Det är en bra utbildning men frågan är vad du är ute efter, en bra utbildning och jobb (dock inte så bra lön)? Eller är du ute efter mycket skidåkning och mer fritid? Jag säger inte att utbildningen är bra eller dåligt. Frågan är bara vad du är ute efter...Men det är alltid en bra merit att gått utbildningen. //Felicia</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="liljegrens, post: 567700, member: 93109"] Hallå där, Jag gick kursen förra året. Det är en intensiv kurs, och som Linncs skrev så var det inte mycket sömn per natt, i snitt 3 timmar kanske..Men jag hade riktigt kul! Dock sökte jag inte jobbet efter att blivit antagen/rekommenderad att söka jobbet men det är jag glad över. Tror för det första inte jag kunnat få jobb ändå eftersom det var så många som gått kursen och få får jobb. Jag hade som tur var fått jobb innan jag gick kursen, på ett hotell i Zell am See. Så mycket bättre, eftersom jag kan åka skidor varje dag samt jobba i en bar på kvällar och nätter. Som reseledare jobbar du 24 timmar om dygnet. Det är en bra utbildning men frågan är vad du är ute efter, en bra utbildning och jobb (dock inte så bra lön)? Eller är du ute efter mycket skidåkning och mer fritid? Jag säger inte att utbildningen är bra eller dåligt. Frågan är bara vad du är ute efter...Men det är alltid en bra merit att gått utbildningen. //Felicia [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Reseledare med STS Alpresor !?
Tillbaka
Topp