Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
reseledarjobb
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Beijan" data-source="post: 83355" data-attributes="member: 14365"><p>Tänkt samma tankar som dig ,men har komiit fram till att det är bäst att avgöra själv. Jag tror förutsättningarna hos langley är bra och att de varierar grymt mycket beroende vilket ort man ska till. Om man drar till chamonix eller Valdi så tror jag det är mycket slit oavsett vilken byrå du arbetar för , medans det med till exempel langley i tignes kan vara betydligt lugnare och softare atmosvär.</p><p>Bara en tanke.</p><p>Simma Lugnt </p><p>Calle Nobel</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Beijan, post: 83355, member: 14365"] Tänkt samma tankar som dig ,men har komiit fram till att det är bäst att avgöra själv. Jag tror förutsättningarna hos langley är bra och att de varierar grymt mycket beroende vilket ort man ska till. Om man drar till chamonix eller Valdi så tror jag det är mycket slit oavsett vilken byrå du arbetar för , medans det med till exempel langley i tignes kan vara betydligt lugnare och softare atmosvär. Bara en tanke. Simma Lugnt Calle Nobel [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
reseledarjobb
Tillbaka
Topp