Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
reseledarkurs i badgastein
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dr_Snow" data-source="post: 50389" data-attributes="member: 12536"><p>Intressant att höra... Jag sökte till utbildningen och kom med. 2 veckor senare skickar de ett inbetalningskort och vill ha 740kr för nåt som ska hända 2 månader senare. Det suger, hur fan är det tänkt att man ska kunna planera sin höst med jobb och allt egentligen? </p><p></p><p>Dessutom skickade jag mejl till ansvarig för STS Reseledarkurs för att fråga om man får jobb efter osv, och nu ca. 3-4 veckor senare har jag fortfarande inte fått svar och då vill de att man ska skicka in anmälningsavgiften senast idag! Usel behandling tycker iaf jag. Trist att det ska vara så när alla säger att resan är skitrolig. Det hade varit jättekul att åka känner jag, men de dryga 6500 som jag skulle få betala känns lite håriga, även om man får en utbildning som ger meriter osv.</p><p></p><p>Ha det bra alla!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dr_Snow, post: 50389, member: 12536"] Intressant att höra... Jag sökte till utbildningen och kom med. 2 veckor senare skickar de ett inbetalningskort och vill ha 740kr för nåt som ska hända 2 månader senare. Det suger, hur fan är det tänkt att man ska kunna planera sin höst med jobb och allt egentligen? Dessutom skickade jag mejl till ansvarig för STS Reseledarkurs för att fråga om man får jobb efter osv, och nu ca. 3-4 veckor senare har jag fortfarande inte fått svar och då vill de att man ska skicka in anmälningsavgiften senast idag! Usel behandling tycker iaf jag. Trist att det ska vara så när alla säger att resan är skitrolig. Det hade varit jättekul att åka känner jag, men de dryga 6500 som jag skulle få betala känns lite håriga, även om man får en utbildning som ger meriter osv. Ha det bra alla! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
reseledarkurs i badgastein
Tillbaka
Topp