Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
reseledarkurs i badgastein
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jeppa_J" data-source="post: 50393" data-attributes="member: 16334"><p>Sök Lion Alpin!!</p><p></p><p>Superföretag med en grym utbildning...</p><p>Gick kursen förra året med 28 andra glada själar, alla blev erbjudna jobb efter kursen. Man är inte garanterad jobb, men de räknar med att alla som går kursen ska få det...De gör den mesta av utsållningen på intervjuerna. Jag fick en stationerad tjänst i Canazei, Italien. Ganska lungt ställe men ett världens största liftsystem!!</p><p></p><p>Roligaste tiden i mitt liv under kursen även om det är ganska jobbigt!</p><p></p><p>Men i år blir de bummande i Anton så länge jag bara orkar (nov-apr)</p><p></p><p>Ses där?!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jeppa_J, post: 50393, member: 16334"] Sök Lion Alpin!! Superföretag med en grym utbildning... Gick kursen förra året med 28 andra glada själar, alla blev erbjudna jobb efter kursen. Man är inte garanterad jobb, men de räknar med att alla som går kursen ska få det...De gör den mesta av utsållningen på intervjuerna. Jag fick en stationerad tjänst i Canazei, Italien. Ganska lungt ställe men ett världens största liftsystem!! Roligaste tiden i mitt liv under kursen även om det är ganska jobbigt! Men i år blir de bummande i Anton så länge jag bara orkar (nov-apr) Ses där?! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
reseledarkurs i badgastein
Tillbaka
Topp