Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Reseledarkurs...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Scruffster" data-source="post: 91119" data-attributes="member: 45149"><p>Tjena... Blev också antagen, men hörde mig för och tydligen är det typ 5% som får jobb av dom som går den. Så jag bestämde mig för att gå Instruktörs kursen istället inte för att det skull vara större chans att få jobb utan för att den antagligen är roligare och inte lika intensiv. Lycka till, du kan ju alltid checka läget i Bad Gastien om andra jobb eller så det kommer iaf jag göra ... </p><p></p><p>SUrfs UP DUDE.... vi syns i krokarna /// Johannes</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Scruffster, post: 91119, member: 45149"] Tjena... Blev också antagen, men hörde mig för och tydligen är det typ 5% som får jobb av dom som går den. Så jag bestämde mig för att gå Instruktörs kursen istället inte för att det skull vara större chans att få jobb utan för att den antagligen är roligare och inte lika intensiv. Lycka till, du kan ju alltid checka läget i Bad Gastien om andra jobb eller så det kommer iaf jag göra ... SUrfs UP DUDE.... vi syns i krokarna /// Johannes [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Reseledarkurs...
Tillbaka
Topp