Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Reseledarkurs?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OleK" data-source="post: 193069" data-attributes="member: 36337"><p>Theodor: Det beror på hva du er ute etter...liker du å åke pist og hene rundt med folk og sørge for at de har kul er det grymt!!! Jobbet for STS i vinter og syns det var ok den første måneden,men så gikk jeg lei. Men det kan ha noe med at jeg elsker å kjøre park og puder...ingen pist åker...</p><p></p><p>Kurset i seg selv er helt rått!! du får en uke du aldri vil glemme,med fest og morra fra morgen til kveld. Mye trivelige mennesker og masse erfaringer som du kan ta med deg videre ut i livet! Om man får jobb er mindre sikkert...på mitt kurs var vi 45stk 6 ble rekomanderad og 4 fikk jobb...de kjører tre eller fire kurs...med ca samme antall så det er vanskelig å få jobb...da må man gjøre en god jobb på kurset og ikke bare feste...</p><p></p><p>Skal du søke bør du tenke nøye på din søknad det er over 1500 søkende hvert år og 200-250 får være med på kurs.... Du bør prøve!! du får en uke uten om det vanlige!!!</p><p></p><p>Er det mere du/dere lurer på så bare send meg fr mail så skal jeg svare så godt jeg kan.</p><p></p><p>Ride on Folks!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OleK, post: 193069, member: 36337"] Theodor: Det beror på hva du er ute etter...liker du å åke pist og hene rundt med folk og sørge for at de har kul er det grymt!!! Jobbet for STS i vinter og syns det var ok den første måneden,men så gikk jeg lei. Men det kan ha noe med at jeg elsker å kjøre park og puder...ingen pist åker... Kurset i seg selv er helt rått!! du får en uke du aldri vil glemme,med fest og morra fra morgen til kveld. Mye trivelige mennesker og masse erfaringer som du kan ta med deg videre ut i livet! Om man får jobb er mindre sikkert...på mitt kurs var vi 45stk 6 ble rekomanderad og 4 fikk jobb...de kjører tre eller fire kurs...med ca samme antall så det er vanskelig å få jobb...da må man gjøre en god jobb på kurset og ikke bare feste... Skal du søke bør du tenke nøye på din søknad det er over 1500 søkende hvert år og 200-250 får være med på kurs.... Du bør prøve!! du får en uke uten om det vanlige!!! Er det mere du/dere lurer på så bare send meg fr mail så skal jeg svare så godt jeg kan. Ride on Folks! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Reseledarkurs?
Tillbaka
Topp