Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Reservdelar K2-bindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FMA" data-source="post: 1100434" data-attributes="member: 14890"><p>Hur har det gått? Jag vet att det är en två månader gammal tråd men ändå.</p><p></p><p>Om det inte löst sig så hör av dig till distributören så hjälper de säkert till. De flesta brukar vara trevliga och hjälpa till.</p><p></p><p>Men utfall att de vägrar eller inte har reservdelar hemma så rotade jag bland mitt hav av snowboardsaker och testade lite. Tog tåstraps från burton och Union och testade på ett par K2 och man kan få det att fungera. Både B och U har lite större piggar som håller strassen i läge men det går lätt att fila ner. Och om han har tåstrapen i främre läget behöver han inte fila alls på union, bara att köra, men burton behöver få bort lite plast för att det skall funka.</p><p></p><p>Även om TS löst sitt problem så kanske det hjälper någon framöver.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FMA, post: 1100434, member: 14890"] Hur har det gått? Jag vet att det är en två månader gammal tråd men ändå. Om det inte löst sig så hör av dig till distributören så hjälper de säkert till. De flesta brukar vara trevliga och hjälpa till. Men utfall att de vägrar eller inte har reservdelar hemma så rotade jag bland mitt hav av snowboardsaker och testade lite. Tog tåstraps från burton och Union och testade på ett par K2 och man kan få det att fungera. Både B och U har lite större piggar som håller strassen i läge men det går lätt att fila ner. Och om han har tåstrapen i främre läget behöver han inte fila alls på union, bara att köra, men burton behöver få bort lite plast för att det skall funka. Även om TS löst sitt problem så kanske det hjälper någon framöver. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Reservdelar K2-bindning
Tillbaka
Topp