Reservdelar till en ride ex bindning,identifiering

emon

Ny medlem
Det är så att jag har ride ex bindningar på min bräda och slarvig som jag är, så har jag lyckats tappa bort den ena nedre bindningen (inte den med taggarna på). Så nu har jag lite panik. Så min fråga till er är: var kan jag få tag på reservdelar till bindningen (förutom stadium och ride själva) och vilken årsmodell är min bindning.

http://images.google.se/imgres?imgu...&hl=sv&lr=&rls=GGLD,GGLD:2004-50,GGLD:sv&sa=N

Så ser den ut. Tack på förhand

Släng skiten och köp Drake- eller Burtonbindningar. Har bara dåliga erfarenheter av rides bindningar. Köpte på stadium och började med en bindning som var lite billigare. Fick reklamera och uppgradera bindning tills att jag gått igenom rides hela kollektion. Alla var skit. Har dom senaste åre kört på drake och burton. Det bästa jag varit med om!

Kan starkt rekomendera Burton Cartell. Otroligt skön med den höga bakkappan
Det är i alla fall vad jag tycker!

//Larsson

Släng skiten och köp Drake- eller Burtonbindningar. Har bara dåliga erfarenheter av rides bindningar. Köpte på stadium och började med en bindning som var lite billigare. Fick reklamera och uppgradera bindning tills att jag gått igenom rides hela kollektion. Alla var skit. Har dom senaste åre kört på drake och burton. Det bästa jag varit med om!

Kan starkt rekomendera Burton Cartell. Otroligt skön med den höga bakkappan
Det är i alla fall vad jag tycker!

//Larsson

Var ju inte riktigt det svar jag hoppades på , är ju en fattig student, så det blir in till stan imorgon och kolla runt i affärerna, hoppas det löser sig, annars är det bara att panika och spika fast fötterna

tyvärr så är ju stadium general agent på ride så du får nog gå dit om du ska ha grejjerna fixade.
annars så skulle nog jag åxå köpa en annan bindning.

Tillbaka
Topp