Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Reservdelar till en ride ex bindning,identifiering
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Larsse" data-source="post: 142558" data-attributes="member: 39353"><p>Släng skiten och köp Drake- eller Burtonbindningar. Har bara dåliga erfarenheter av rides bindningar. Köpte på stadium och började med en bindning som var lite billigare. Fick reklamera och uppgradera bindning tills att jag gått igenom rides hela kollektion. Alla var skit. Har dom senaste åre kört på drake och burton. Det bästa jag varit med om!</p><p></p><p>Kan starkt rekomendera Burton Cartell. Otroligt skön med den höga bakkappan</p><p>Det är i alla fall vad jag tycker!</p><p></p><p>//Larsson</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Larsse, post: 142558, member: 39353"] Släng skiten och köp Drake- eller Burtonbindningar. Har bara dåliga erfarenheter av rides bindningar. Köpte på stadium och började med en bindning som var lite billigare. Fick reklamera och uppgradera bindning tills att jag gått igenom rides hela kollektion. Alla var skit. Har dom senaste åre kört på drake och burton. Det bästa jag varit med om! Kan starkt rekomendera Burton Cartell. Otroligt skön med den höga bakkappan Det är i alla fall vad jag tycker! //Larsson [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Reservdelar till en ride ex bindning,identifiering
Tillbaka
Topp