Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Resesällskap 1-2v
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="boke" data-source="post: 97375" data-attributes="member: 46060"><p>Hej</p><p>Fick klent med svar förra gången så jag försöker igen och ser om det finns nya ögon som läser i forumet nu.</p><p></p><p>Jag vill ner till alperna eller kanske till canada, men mina kompisar har inte tid och/eller pengar. </p><p>Det är ju roligare att ha sällskap istället för att åka själv...</p><p></p><p>Jag åker mest bräda och tycker jag är medelgod-god åkare. Hoppar inte så mycket utan kör lössnö och pist.</p><p></p><p>Helst åker jag i slutet av januari eller februari men är öppen för allt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="boke, post: 97375, member: 46060"] Hej Fick klent med svar förra gången så jag försöker igen och ser om det finns nya ögon som läser i forumet nu. Jag vill ner till alperna eller kanske till canada, men mina kompisar har inte tid och/eller pengar. Det är ju roligare att ha sällskap istället för att åka själv... Jag åker mest bräda och tycker jag är medelgod-god åkare. Hoppar inte så mycket utan kör lössnö och pist. Helst åker jag i slutet av januari eller februari men är öppen för allt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Resesällskap 1-2v
Tillbaka
Topp