Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Resesällskap Cham
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dude_where_is_my_ski" data-source="post: 65748" data-attributes="member: 29887"><p>Hej, jag tängte åka ner vecka 7 till Cham- Så jag leter efter någon som har samma planer och åker dit för att åka skidor/bräda gillar att "Hajka" och dricka 1669 på Chambre 9! Det har varit svårt för mig att ta ledigt, och nu ser det ut som vecka 7 är "min vecka". Så jag tängte att jag skulle ta en sista minuten med Langley eller Lion, jag gjorde en säsong Cham förra året och känner till lite gott. om ni går i samma planer skriv nån rad!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dude_where_is_my_ski, post: 65748, member: 29887"] Hej, jag tängte åka ner vecka 7 till Cham- Så jag leter efter någon som har samma planer och åker dit för att åka skidor/bräda gillar att "Hajka" och dricka 1669 på Chambre 9! Det har varit svårt för mig att ta ledigt, och nu ser det ut som vecka 7 är "min vecka". Så jag tängte att jag skulle ta en sista minuten med Langley eller Lion, jag gjorde en säsong Cham förra året och känner till lite gott. om ni går i samma planer skriv nån rad! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Resesällskap Cham
Tillbaka
Topp