Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Resesällskap för den som inte kan bumma..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Yitz" data-source="post: 84791" data-attributes="member: 17209"><p>Hej!</p><p>Isak heter jag, bor i gbg.</p><p>kan inte sticka iväg på säsong eftersom jag har fast jobb..</p><p>Tänkte ta 3-4 veckors semester i vinter, köra bil ner till alperna och stanna där det är bäst snö..</p><p></p><p>söker någon som vill iväg på långsemester men inte reser ensam!</p><p></p><p>vart vi skall håller vi flytande.. det bestämmer vi tillsammans.. jag håller mig gärna till frankrike, schweiz och italien..</p><p></p><p></p><p>hej så länge!</p><p>ISAK</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Yitz, post: 84791, member: 17209"] Hej! Isak heter jag, bor i gbg. kan inte sticka iväg på säsong eftersom jag har fast jobb.. Tänkte ta 3-4 veckors semester i vinter, köra bil ner till alperna och stanna där det är bäst snö.. söker någon som vill iväg på långsemester men inte reser ensam! vart vi skall håller vi flytande.. det bestämmer vi tillsammans.. jag håller mig gärna till frankrike, schweiz och italien.. hej så länge! ISAK [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Resesällskap för den som inte kan bumma..
Tillbaka
Topp