kaian
Ny medlem
Resesällskap Franska/Österrikiska alperna vinterhalvåret 2013.
Hallå där allihopa! Jag är intresserad över att samla ihop ett gäng och dra ned till backarna över någon vecka eller två i vinter. Mitt umgänge här hemma delar inte samma intresse över snö och alpint som jag gör, så de backade ur rätt så snabbt. Jag hade tänkt mig Val Thorens eller St Anton någon gång runt den fjärde Januari eller någon gång framöver det. Det vore roligt att dra ihop några med liknande intressen och pumpa puder där nere under någon vecka eller så. Jag har endast åkt inom de svenska gränserna, så det är första gången jag vill göra någonting sådant här faktiskt.
Så är ni intresserade så är det bara att höra av er så kan vi snacka lite mer om det!
Iallafall så är jag en grabb på 20 år som arbetar inom handelsbranschen. Uppskattar djur och naturliv, snö, alpint och härligt umgänge.
Snusar/röker: Snusar.
Dricker: Inte för tillfället, då jag har mediciner som hindrar mig från att göra det.
// Mvh. Kai!
Så är ni intresserade så är det bara att höra av er så kan vi snacka lite mer om det!
Iallafall så är jag en grabb på 20 år som arbetar inom handelsbranschen. Uppskattar djur och naturliv, snö, alpint och härligt umgänge.
Snusar/röker: Snusar.
Dricker: Inte för tillfället, då jag har mediciner som hindrar mig från att göra det.
// Mvh. Kai!