Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Resesällskap Georgien Gudauri V9
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="termons" data-source="post: 1144622" data-attributes="member: 46857"><p>Du kommer ju från andra hållet om du kommer via Tbilisi. Vet inte om det finns pist i kobi dalen ännu? Det var en rolig offpist rutt med litet variationer som man kom till med litet skinnande då jag var där för något år sedan. Liftade tillbaka till Gudauri. Ser ju ut på kartan som om den nya Gondelen inte startar brevid vägen där man kommer ner så blira att lifta till dalstationen om de inte ordnat någon sorts transport...?</p><p></p><p>Edit. kan hända att man kan åka/staka till dalstationen. Åkte aldrig åt det hållet när vi kom ner till vägen. </p><p></p><p>Om man åker offpist i kobi dalen och följer bäcken så bör man vara litet försiktig då det kommer ett rejält stup/vattenfall ganska plötsligt obemärkt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="termons, post: 1144622, member: 46857"] Du kommer ju från andra hållet om du kommer via Tbilisi. Vet inte om det finns pist i kobi dalen ännu? Det var en rolig offpist rutt med litet variationer som man kom till med litet skinnande då jag var där för något år sedan. Liftade tillbaka till Gudauri. Ser ju ut på kartan som om den nya Gondelen inte startar brevid vägen där man kommer ner så blira att lifta till dalstationen om de inte ordnat någon sorts transport...? Edit. kan hända att man kan åka/staka till dalstationen. Åkte aldrig åt det hållet när vi kom ner till vägen. Om man åker offpist i kobi dalen och följer bäcken så bör man vara litet försiktig då det kommer ett rejält stup/vattenfall ganska plötsligt obemärkt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Resesällskap Georgien Gudauri V9
Tillbaka
Topp