Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Resesällskap Georgien Gudauri V9
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hezze" data-source="post: 1145958" data-attributes="member: 167734"><p><a href="https://www.freeride.se/photo/view.php?id=157321" target="_blank"><img src="https://www.freeride.se/img/photo/n/336b446f8ade91a99251f2e2440bceeb.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></a></p><p>Åkte skidor mån-tors v9. Tyvärr hade det inte snöat på en månad, hörde jag, så liftnära orörd snö var det inte mycket av. Ändå behaglig åkning i pist och lite vid sidan. Dålig sikt till & från flera dagar så då samlas folk i de lägre områden som är öppna. Inga liftköer men lite trångt i pist.</p><p>Gjorde utflykt med snow-lab till Lomisi kloster. Snön var bra första 200 meter från toppen men sedan varierat hårt/slush. Helt okay utflykt ändå. Bra guider. Bara jag & sonen från utlandet.</p><p>Åkte mest på Kobi sidan. Skönt med gondol-lift och stora ytor att åka lite vid sidan med bra snö.</p><p>Vid ny-snö finns massa ytor lättillgängligt. Mycket åkning med ganska snäll lutning.</p><p>Grym mat & öl i backen för samma pris som korv & läsk i Sverige.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hezze, post: 1145958, member: 167734"] [url=https://www.freeride.se/photo/view.php?id=157321][img]https://www.freeride.se/img/photo/n/336b446f8ade91a99251f2e2440bceeb.jpg[/img][/url] Åkte skidor mån-tors v9. Tyvärr hade det inte snöat på en månad, hörde jag, så liftnära orörd snö var det inte mycket av. Ändå behaglig åkning i pist och lite vid sidan. Dålig sikt till & från flera dagar så då samlas folk i de lägre områden som är öppna. Inga liftköer men lite trångt i pist. Gjorde utflykt med snow-lab till Lomisi kloster. Snön var bra första 200 meter från toppen men sedan varierat hårt/slush. Helt okay utflykt ändå. Bra guider. Bara jag & sonen från utlandet. Åkte mest på Kobi sidan. Skönt med gondol-lift och stora ytor att åka lite vid sidan med bra snö. Vid ny-snö finns massa ytor lättillgängligt. Mycket åkning med ganska snäll lutning. Grym mat & öl i backen för samma pris som korv & läsk i Sverige. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Resesällskap Georgien Gudauri V9
Tillbaka
Topp